مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-09اقتصادي

آغاز برداشت نوبرانه های گلخانه ای و جالیزی در  عنبرآباد 


مدیر جهادکشاورزی عنبرآباد از آغاز برداشت بیش از 100 هزار تن پیاز طرح استمرار و بادمجان گلخانه ای به در  این شهرستان  خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر جهادکشاورزی عنبرآباد از آغاز برداشت بیش از 100 هزار تن پیاز طرح استمرار و بادمجان گلخانه ای به در  این شهرستان  خبر داد.

ابوالحسن پیرنیا در گفت و گو با ایسنا سطح زیرکشت پیاز طرح استمرار در شهرستان عنبرآباد را 2118 هکتار اعلام کرد و گفت: برداشت پیاز طرح استمرار از نیمه اول آذرماه در این شهرستان آغاز شده و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی سطح زیرکشت پیاز طرح استمرار شهرستان عنبرآباد را 2118 هکتار با متوسط عملکرد 53 تن در هکتار عنوان کرد و افزود: برای برداشت هر هکتار محصول پیاز از 75 تا 80 نفر نیروی کار بومی استفاده می شود.

پیرنیا شرایط مطلوب اقلیمی در سال جاری را به همراه استفاده از بذر سالم و استاندارد و هم چنین تغذیه مناسب، در میزان برداشت محصول را موثر دانست و اظهار کرد: پیش بینی می شود از 2118 هکتار سطح زیرکشت پیاز بیش از 100 هزار تن محصول با کیفیت برداشت و به بازارهای هدف عرضه شود.

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد از کشاورزان خواست تا نسبت به برداشت و عرضه به موقع محصول خود برنامه ریزی کنند و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر قیمت پیاز مناسب است لذا کشاورزان باید نسبت به برداشت منظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت نوبرانه های گلخانه ای و جالیزی در  عنبرآباد 

آغاز برداشت نوبرانه های گلخانه ای و جالیزی در  عنبرآباد